90 års jubilæum (aflyst pga. Covid-19)

10. december

Aflyst pga. Covid-19

Barrit Sogns Jagtforening blev stiftet d. 10. december 1930 af:

Viggo Eriksen, Frederik Frederiksen, Nicolai Bjerremand Sørensen, Jens Kjær, Niels Westergaard, Frode

Rasmussen, Peter Jensen, Søren Eskesen, Peder Nielsen, H. P. Hansen, Peter H. Iversen og Otto Bie.

Ovenstående var d. 27. november 1930 samlet på Barrit kro, hvor de opfordrede alle grundejere og jægere i Barrit sogn til sammenslutning og start af en jagtforening her i sognet.

Vi, Barrit jagtforening, vil gerne fejre det, men vi skal have hjælp fra Jer medlemmer mht. hvordan I/vi ønsker

evt. at afholde jubilæum?

Det er jo en travl måned, hvor jubilæum falder, torsdag d. 10. december, men der er jo mulighed for at flytte til den ene eller til den anden side af dagen, hvis det skal afholde?

Kom med Jeres mening om hvordan vi kan/vil afholde et 90 års jubilæum, eller skal det bare gå stille af?

Kom i god tid med Jeres gode råd, og vi vil planlægge alt efter ønskerne. (dead line med forslag senest d. 10. oktober)

Skriv venligst til os på mail@barritjagtforening.dk eller kontakt mig pr. telefon eller kom forbi.

Jubilæums hilsner

Gordon Skov

Igen en god eftermiddag i fælles hygge & træning, vi bliver kun bedre til at ramme! - ved at møde til de små ”ler” duer.

Lerdue hilsen fra

Gordon Skov