Vildtspil

4. november

Barrit Sognegård

Vi spiller om ænder, fasaner, rådyr, øl & rødvin som er præmier i spillet.

Som ekstra gevinster er der to stk. råvildt & to kas-ser øl, kortet fuld.

Amerikansk lotteri serie med ti ænder og ti fasaner. Puljebanko er der også, så find den farvede pen frem. Vildtspillet er for alle, også dem der ikke er med i jagtforeningen, og der forlanges ikke nogen form for medlemskort.

Husk endelig, at inviter naboen eller andre med.

Torsdag d. 4. november kl. 19.30 starter vildtspillet, vi dækker bord fra kl. 18.00

Der er mulighed for køb af øl & vand.

Der er kaffe til alle ub.

Alt vildt er grydeklar.

Vi håber der er mange der tager vejen forbi os.

Opfordring til alle.

Gå ind på foreningens hjemmeside og print vildtspil plakaten ud, hæng plakaten op omkring en uge før spillet, opsættes på egnede steder

På forhånd tak.

Med præmie hilsen

Carsten E. Nielsen

Omtale

Endelig måtte vi igen spille vores vildtspil, som altid første torsdag i november måned.

Der var en del der huskede det, vi plejer dog at være lidt flere   -  vi skal nok lige i gang efter Covid19 igen!!

Der var igen nogle nye ansigter vi ikke har set før, det er dejligt, der tilkommer nye spillere.

Nogle var rigtig heldige med mange banko og præmier, og andre måtte desværre gå tomhændet hjem, men alle har støtte op om noget godt for foreningen.

Tak til alle deltagere, vi ses igen til næste år anden torsdag i november.

Altså torsdag d. 3. november fra kl. 18.00 hvor dørene åbnes, og salg af bankoplader, puljebanko, kinesisk lotteri, øl & vand vil foregå.

Spillet starter kl. 19.30

Banko hilsner